Copyright © 2015 Phoenicia Dental.
HOME Stomatologie Estetica dentara Estetica faciala Echipa Preturi Contact
Pedodontie

Chiar daca dintii de lapte se schimba, este important ca acestia sa fie tratati la timp pentru a preveni disconfortul copilului. De asemenea, problemele dintilor temporari se pot propaga in dentitia definitiva, adica eruptii precoce sau tardive, defecte de culoare si structura, anomalii morfologice, ajungandu-se in cazuri extreme chiar la pierderea acestora.

Durerea de dinti a copiilor este cel mai frecvent cauzata de carie si de complicatiile acesteia. Aceasta apare datorita consumului crescut de zahar sau acid.

Obişnuirea copilului cu o igienă orală corectă de la cea mai fragedă vârstă îi va influenţa sănătatea pe tot parcursul vieţii. Puteţi începe prin a-i da exemplul personal; dacă respectaţi regulile de igienă dentară, copilul va învăţa de la dumneavoastră cât de importantă este. Pentru a privi igiena dentară ca pe o activitate plăcută, îl puteţi încuraja lăsându-l să-şi aleagă singur periuţa de dinţi şi transformând periajul într-o activitate de familie.

Este bine sa supravegheati copilul in timpul periajului !

Vizitele regulate sunt esentiale pentru ca acestia sa se obisnuiasca cu mediul cabinetului si cu tot ce se intampla acolo. Un copil va fi mult mai anxios daca este prima oara la dentist. Durerea si suferinta pot aparea oricand asa ca cel mai bine este  sa fie deja familiarizat cu mediul.

Mergeti cu copilul la medicul dentist o data la 4 - 6 luni !

Copii simt frica parintilor! Este important sa nu le insuflati teama in legatura cu vizita la dentist. Incercati sa-i incurajati si nu va expuneti propriile temeri in legatura cu vizita la medic in fata lor.

Metode de preventie a cariilor dentare la copii :